Carta a la Mona

Estimada Mona:
Espero que tots els nens de l´Àfrica estiguin bé i tinguin moltes joguines. A veure si el Reïs acaben amb les guerres del món i el meu tiet em deixa conduïr l´avió.
Que el día dels ous vingui carregat de regals pels necessitats que no són dolents i Santa Claus em vetlli de día i de nit.
Que cada any siguin més llargues les vacançes de Semana Santa i ens ho passem molt bé menjant boniatos i castanyes.
Vull moltes coses que tú ja saps, perquè ets màgica com Superman i Paris Hilton.
Que la meva mare sigui molt feliç en el Día del Pare i Sant Valentí, així com Sant Cugat ens guiï a mi i als meus germans.
Jo he estat bó i no he fet enfadar a ningú i el día de la Mona em portaré molt bé llençant caramels dalt d´un cavall.
Estudïo molt i quant sigui gran em casaré amb una Verge. Tindrem molts fillets i cantarem fum fum fum. Amén.

No hay comentarios: