DILLUNS MATí

Dilluns al matí m´he llevat escoltant la paraula Jiménez Losantos per teléfon. A les vuit i mitja del matí una amiga que m´ha havia aconseguit unes entrades per un concert (gràcies) em dèia: Saps "lo" del Jiménez Losantos??? Li he dit: "Només m´interesa saber si és mort".

No vegeu la que he liat...

Que la mort es tabú ja ho sabem, però tant!!!

No he volgut seguir una conversa que quassi em dúia a demanar perdó per haver possat en risc la vida del Jiménez Losantos. Estem carrègat d´òsties i la campanya de la política correcta ens ha invaït fins el moll de l´òs.

Així que em posava a escriure el llibre que faig a mitges amb l´Alberto Manzano, han trucat a la porta. Una veïna em deixava el nen ( nou anys de criatura!!) una estona, gràcies, per anar a comprar, que si el deixo sól a casa entra a Internet (!!!) De res.

El nen, que és diu Daniel, ha agafat un pal de sàndal i l´ha llepat. Després s´ha posat a jugar amb el gos. Quant ha arrivat sa mare li ha llençat una alenada perfumada de sàndal a la cara: "¿Qué es això? ¿Que has fet?" ha dit la mare de la creauda contra Internet amb contundència i fúria, mentrés em mirava perdonant-me la vida...pero jo no la podía respondre perquè parlava per teléfon amb la meva filla. Em trucava des de Marroc, on hi és amb el seu noi, la Katy i el Salim- La Júlia estaba feliç, exultant: "¿No dèies que quant et retiris vols viure a la Havana o al Marroc? Doncs cap el Marroc. Ja t´he trobat casa!!!" "¿De compra o de lloguer?" li he demanat. I ella: "D´okupa, es la casa d´uns familiars de....."

La alegría dels fills l´alegría de les mares. Així és des que´s van inventar els fills.

M´ha tornat a trocar l´amiga que s´estima tant al Jiménez Losantos i ja em rigut plegades.

He possat un disc imprescindible per seguir amb la redacció del llibre que i no em funciona el lector de cd´s!!! He possat el disc al ordinador, però no soporto un so dolent, així que he pensat en fer un kit-kat mentrés és gratinava un menjar al forn i he entrat al blog. He mirat a imatges. He pillat la partitura del Sol Solet i he vist que és una cançó tradicional hongaresa.

I tot aixó amb quatre hores de día viscut i sense sortir de casa. "Moralejas" mil.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Jiménez Losantos es un Tío Cojonudo