COSES DE CADA DIA (la il·lustració es de NAZARIO)

No cal ni dir que la il·lustració es d´en Nazario. Preciosa, al meu entendre.
Aquest matí, a primera hora, al metro, he vist un nen petit dins un cotxet, grasset com els àngels del Nazario, amb un careto molt peculiar. Era nipó, no sé si xino japonès coreà o o o, i no arribava a l´any. Els cabells eren arrissats i en tenia una bona mata. Res de cabell llis nipó. Si ja em quedo badada quant veig un bebé maco, encara més badada m´he quedat amb aquest, a primera hora del matí dins d´un vagó. El nen em som reia, però la seva mare o qui fos que era la dona que el duia, no li ha semblat bé la nostra comunicació que partia del meu embadaliment que el crio ha pillat, i ha girat al cotxet de cara a la paret.
Jo ja m´havia dut l´alegría del dia. Els nens petits em donen un bon rotllo que no sé ni com explicar. Tal vegada la mare m´ha vist les intencions, unes intencions que sempre he tingut i reprimia fins i tot amb la meva filla quant era bebe, i no tenen res a veure ni amb el canibalisme ni amb la pederàstia, o potser si.
Posar el dit al plec de les cuixes de la Jú era una passada, o posar-li un dit entre els dits dels seus peuets, o fer-li un petó al cul o a la panxa sense arribar a la mossegada, fins que ella feia una cara d´aquelles que encara li hi reconec ara que jo interpretava com: "Ja esta bé, mami, el meu cos es meu i si segueixes furgant entre la meva massa corporal a la que et pilli la teta t´arranco el mugró..."
Un cos petit es el colmo de la tendresa. Una tendresa que denota ingenuïtat, candidesa, un estadi pur i genial que em posa contenta deseguida si puc amanyagar-lo o somriure´l, com aquest matí al metro. Però em temo que amb els temps que corren cal deixar aquests petits plaers de comunicació per la intimitat d´una casa. Ja em va passar una vegada que volia ajudar a una senyora gran a dur-li les bosses i va començar a cridar: "nooooo, noooooo, vosté em vol robar. Ara totes se les pensen." Bé, sempre ens quedaràn els dibuixos d´en Nazario. Per cert, una cançó per ell: "Pintor que pintas con amor ¿porque no pintas niñas; si sabes que en el cielo también las quiere dios?????????????"

No hay comentarios: