Quina Sort

Conversa telefónica entre dues amigues:
X es la amiga. M sóc jo.
X.-Hola
M.-Hola
X.-¿Com estás?
M.- Anar fent ¿i tu?
X.-Corpresa i flipada. Aquest matí he entrat a un forn a comprar pà i m´ha despaxat una periodista (brillant)
M.- Visca la periodista i el pà de cada día!
X.- M´han agafat ganes de robar.
M.- ¿Al forn?
X.- No, al Isidoro Alvarez.
M.- Mala llet.
X.-Impotència.
M.- ¿Ja pots abraçar al teu home?
X.-Sí, quant he arrivat a casa després de comprar el pá, me l´he follat tres vegades.
M.- Joer...
X.- ¿I tu?
M.- Jo no m´he follat a ningú.
X.- Burra, no et preguntava aixó.
M.- Es que m´ha fet enveja.
X.- Ahir em vaig trobar amb la Júlia!! ( La Júlia es la meva filla)
M.- I..?
X. Estar guapísima. Li hi vaig preguntar que fèia per estar tant estupenda i em va dir "res, però el dilluns vaig jugar un partit de futból" Em vaig morir de riure.
M.-A mi també m´ho va dir, vaig riure i es va mosquejar.
X.- Es que ets sa mare.
M.- Justa la fusta.
X.-Em va fer gràcia, tant femenina com és i xutant una pilota..
M. ¿Et va dir com es diu l´equip de futból?
X.- No.
M- Les Trompes de Falopi i el Tesis
X ( riu) Amb el nom si que pots riure.
M.-Poc.
X.- ¿Qui és el Tesis?
M. El porter, l´únic noi de l´equip.
X.- Quina sort de tenir algú que t´expliqui coses divertides encara que no puguis riure.
M.-I quina sort que tens de poder follar tres vegades en un matí.
X.-I quina sort que ha tingut la periodista (brillant) de trobar feina.
M.-I quina sort que té la Barbie de fer cincuanta tacos.
X.- I quina sort que tenim de veure el sol cada día.
M.-I de regar els geranis a l´hora baixa.
X.-I de poder votar.
M. I de comprar els mobles a Ikea.
X.- I de matar-nos fumant.
M.-I de tenir un blog.
X.- D poder escriure el que vulguis.
M.- Sí, sí, sí... Visca la llibertat d´expressió, el forn calent, el periodisme d´investigació, la luxúria de les Barbies i del teu marit, el preu dels cigarrets i el preu de les vivendes. Visca el futbol i les trompes de falopi. Visca la unitat universal, les foques, els tendres animals i els deprededors. Visca la nostra amistat i les converses...
He deixat de parlar quant m´he adonat que la Xispa, sempre tant mal educada, havía penjat el teléfon.

No hay comentarios: